Cumartesi, Ağustos 23, 2014

KPSS soruları cematten e-mail yoluyla geldi

KPSS sorularının çalınmasıyla ilgili soruşturmada ifade veren S.M.İ. çarpıcı açıklamalarda bulundu. S.M.İ. ifadesinde şüpheli aday B.S.'nin kendisine 'Sınav soruları bana cematten e-mail yoluyla geldi' dediğini belirtti.
2010 yılındaki KPSS sorularının çalınmasıyla ilgili Yalvaç Cumhuriyet Başsavcılığına ifade veren S.M.İ.'nin şüpheli aday B.S.'nin kendisine 'Sınav soruları bana cematten yoluyla geldi. Bunları senin bilgisayarda açıp bakmıştım. Flash belleğime kopyalayıp daha sonra da silmiştim. Ancak hard diskte kayıtlı olup, burada bulabilirler. Senin de başın yanar' dediği ortaya çıktı. Dönemin soruşturma savcısı Şadan Sakınan'ın uyuttuğu soruşturmaya sil baştan başlandı. Yeni savcı, 100 ve üzeri soruyu doğru cevaplayan şüpheli 3 bin 227 adayın puanlarını, yakınlık ilişkilerini inceliyor.

Hiç yorum yok:

ÖSYM ve diğer eğitim haberleri