Pazartesi, Nisan 26, 2010

ÖSS-2009 Okul Analizleri

Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü 2006 yılından bu yana SBS ve ÖSS Analizi yapmaktadır. Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge Birimi, bu kez, ÖSYM’den 2009 yılının tüm ÖSS datalarını alarak çok ayrıntılı bir analiz yayımladı. Ar-Ge Biriminin 2009 ÖSS dataları üzerinden yapmış olduğu analiz, Orta Öğretim Kurumu Genel Müdürlüğünce tüm il milli eğitim müdürlerine gönderildi.


Okul ve il bazındaki ÖSS analizlerini bilgisayarınıza indirmek için tıklayınız.

“OSS_2009_Ankara” adlı Microsoft Access doyasını açtığınızda “Güvenli olmayan ifadeleri engellemek istiyormusunuz?” şeklindeki soruya “Hayır” yanıtını vermeniz gerekmektedir. Bu menüden sonra “İçinde bilgisayarınbıza zarar verecek kodlar bulundurabileceğinden, bu dosya güvenli olmayabilir. Bu dosyayı açmak mı, yoksa işlemi iptal etmek mi istiyorsunuz?” sorusuna ise “Aç” yanıtı vermelisiniz.

Çıkacak olan menüde il seçimini yaptıktan sonra “İl İlçe raporları için tıklayınız” linkine tıklayarak, ÖSS sonuçlarına göre, tek tek okul bazında en başarılı zümreleri, bir ildeki en başarılı okulları ve Türkiye’deki en başarılı liseleri görmeniz mümkündür.

Okul ve il bazındaki ÖSS analizlerini bilgisayarınıza indirmek için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

ÖSYM ve diğer eğitim haberleri