Cuma, Nisan 30, 2010

YGS' de azmin sonucu!

YGS Türkiye birinciliğini paylaşan öğrenci Günay Yolcu'nun İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa İngilizce Tıp Fakültesinde okuduğu ortaya çıktı. Geçen yıl stres sonucu birinci olamayan Yolcu, sınava birinci olmak için girmiş.

Sınav sonucunu öğrendikten sonra mezun olduğu İstanbul Üsküdar Fen Lisesinde basın mensuplarıyla bir araya gelen Günay Yolcu, bu yıl sınava çok çalışmadığını, sadece sınava çalışan arkadaşlarına yardımcı olurken tekrar yaptığını kaydetti.

Sınava girdikten sonra, kendisinden ''daha iyi yapabilenlerin olacağını'' düşündüğünü ve birinciliği beklemediğini ifade eden Yolcu, ''Bu sene, sınavda ne yapabilirim diye merak ettim. Geçen sene birinci olmayı çok istiyordum. Sınava stresli girdiğim için birinci olamadım. Sınava birinci olmak için girdim. Bu sene stresten daha uzak ve rahat girdim ve birinci oldum. İkinci sınava girip girmeyeceğime daha karar veremedim. Lise eğitimim boyunca zaten tıp istiyordum. Tıpta okuduğum için de tercih yapmayı çok fazla düşünmüyorum. Hayatımda pek bir değişiklik olacağını hissetmiyorum'' dedi.

YGS'de Konya Meram Fen Lisesinden Ayşenur Şam ve İstanbul Özel Üsküdar Fen Lisesinden Günay Yolcu birinciliği paylaştı.

Hiç yorum yok:

ÖSYM ve diğer eğitim haberleri